lørdag 17. oktober 2009

Nok et kort


I går lagde jeg to kort før dagen var over... dette var det andre! Denne teksten er så fin i seg selv at den ikke trenger noe motiv som støtte!

Oppskrift:
Stempel: Stempelglede
Papir: Bazzil canvas, mønsterpapir fra MME og akvarellpapir 200g og 300g
Pynt:brunt blad og liljer fra Rhyer, andre blomster fra papirloftet, gammel bokside, glitterlim fra Rhyer... Stor brad fra Kort og godt!
Teknikker: Det innerste mønsterpapiret har jeg laget med 200g akvarellpapir. jeg har brukt fargen weatherd wood fra distress ink(refillers): tatt det på en våtserviett og dratt utover arket. Når dette har tørket har jeg brukt fargen faded jeans fra distress ink på grunge stempel fra stempelglede og stemplet rundt kanten. Syntes disse mønsterarkene blir så dekorative:-)
Ellers så er teksten kuttet med spellbinders - label one.





Alle rammene på bildene er fra xtina!

2 kommentarer:

Iren sa...

Så lekkert kort!!! og tusen takk for koselig melding fra deg i bloggen min :)

Ha en flott søndag!

Gro sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar...
Og skikkelig fine kort du lager!!!
Og de rammene du har rundt bildene dine er også lekre, hadde tenkt å spørre hvordan du fikk til det, men så det stod under hvor du hadde fått de fra....

Gro