mandag 19. oktober 2009

Nyt høsten!


Høsten er en fantastisk årstid der vi er omgitt av fantastiske farger, gode lukter, frisk luft og deiglig sol. Her på Østlandet har det vært en høst med mye sol og bra vær. I går var intet unntak og jeg, samboeren og Musty tok turen i skogen for å samle litt materialer til julepynten!
Jeg er veldig gald i å ta bilder og her er noen fra turen i går. husk at du kan dobbelt klikke på bildene for å se de i større format...




10 minutters gange fra huset vårt finner man denne plassen. Må flau innrømme at jeg ikke visste om denne plassen før i går. Men jeg har ikke bodd her så lenge så nye steder får jeg bli kjent med etterhvert... Vakkert sted var det og jeg kommer garantert til å gå tilbake!
Under ser du fler bilder fra "Utkikk" som samboeren kaller det.


Musty var selvfølgelig med!






Deiglig å høre lyden av løv som har falt på bakken!

Håper alle nyter høsten og det den har å by på!

Ingen kommentarer: