søndag 25. oktober 2009

Sukkersøtt - juleboken



Ukens sukkersøtt utfordring er å bruke elementer fra naturen på prosjektet ditt. jeg har valgt å lage en julebok med tips, og ideer for julen. På forsiden har jeg pyntet med en granbusk! (Vanskelig å legge ut innlegg her i dag da jeg ikke ser bildene, baren kodene for dem. Men vi prøver). Inne i boka er det julesanger, oppskrifter, kreative forslag, stemningsbilder osv. Jeg skal også legge ved en julecd med sangene i boken.
Bildene, ideene og sangene er fra ulike internett sider, bøker, noen av bildene har jeg tatt selv.






Oppskrift på pepperkaker hører julen til!




Hjemmesydde julehjerter er fin pynt til julen og juletreet! Mal til hjertene har jeg lagt med oppe i papirposen!








9 kommentarer:

Margareth sa...

Denne juleboken var bare så utrolig fin. Du er kjempekreativ og boken var en kjempesmart ide!

Lykke til!

Ha en fin søndag!

Bente sa...

wow, dette var virkelig fantastisk flott - utrolig kreativt!!
Ha en flott søndagskveld!
Klem, Bente

Camilla sa...

Helledussen!!!:))) For en flott bok!! Og alt arbeidet med denne da, litt av et prosjekt! Helt fantastisk!
Klem, Camilla.

Gunn sa...

En utrolig flott bok du har laget :)
Lektre detaljer og farger :))
Ha en fin uke.

Marte sa...

Utrolig koselig bok, Gøril! Det er så morsomt, jeg laget meg akkurat en juleidèbok for et par uker siden, har bare aldri blitt ferdig med den.. Her fant jeg masse inspirasjon til hvordan jeg skal fullfør den! :) Nydelig er den!

Gro sa...

For en flott bok!
Og lur ide..... :-)
Må jo være mye jobb.....
Men den ble kjempefin iallefall.

God kveld!

Gro

Maya sa...

Knall flott bok!!
Så masse herlige ideèr og for en flott gave å få å gi!!
Takk for at du deltar,
klemmer fra Maya :)

mettepip sa...

Kjempeflott julebok! Mange fine idèer her;)

Teamjes sa...

Vilken underbar julbok !! Vilket jobb du gjort , superfin !!