lørdag 10. oktober 2009

Sukkersøtt


Da var sukkersøtt ute med en ny utfordring og denne gangen skal vi bruke stoff på kortet vårt... Blonder og bånd teller ikke! Søm var også ønskelig, enten ved bruk av maskin eller for hånd!
Jeg har valgt å lage en slags blomst i stoff. jeg klippet ut to sirkler i beige stoff. På den største sydde jeg så blonde rundt kanten... Jeg tok litt tyll mellom de to stoffbitene og sydde igjen en stoooor knapp i midten av dette igjen!


På kortet har jeg brukt:
Stempel: Norsk stempelblad
Mønsterark: Melissa Frances, og papirdeign
Annet: beige stoff, tyll, knapp, gammel bokside, rose, hyssing.
Teknikker: Alle kanter er revet med saks, svertet med distress ink - vintage photo. Jeg har brukt symaskin rundt mønsterarkene.


Jeg valgte å pynte lite på dette kortet da selve blomsten ble nok dekor i seg selv!

5 kommentarer:

Lena Katrine sa...

Kjempestilig julekort, Gøril! Flott bruk av både tekstil og søm! Takk for at du deltar - lykke til!
Klem, Lena Katrine

milli sa...

Wow! Dette var bare rålekkert! Kjempefine detaljer, og julestempelet er så fint!!

Aina sa...

Så lekkert kort!!! :O)

Marianne sa...

Fantastisk flott!!
En nydelig løsning av oppgaven!!!
Klem Marianne:)

mettepip sa...

Herlig julekort. Likte veldig godt den flotte blomsten din!