søndag 22. november 2009

Bursdagskort...


I dag skulle jeg i familiebursdag til kusinen til min samboer som har blitt 14 år... Da kortene mine er ute på vift i dag(les:til salgs på julemarked) måtte jeg lage et kort til Hanne...
Det er foressten første gang jeg selger kortene mine til noe utenom familie.... Tanten til samboeren min var så snill å ta de med for meg! 5 stk fikk hun solgt, så det ble litt fortjeneste!
Over til kortet...


Oppskrift:
Motiv: Wiff of Joy, Memory stempel fra Laundery Line
Tekst: Making memories
Papir: Bazzil canvas brun og rosa
Mønsterpapir: Maja design, og MME
Pynt: Blomster fra papirloftet og unik hobby, perler fra Rhyer, blonder fra Kort og godt og panduro, gammel bokside
Teknikker: Jenta er malt med distress ink refillers


1 kommentar:

milli sa...

Så fint jente-kort! Hun ble nok glad kan jeg tenke meg:) Lekre detaljer og nyyyydelig fargelagt!!

Klem fra
Camilla