tirsdag 24. november 2009

Eske med stempelglede


I går laget jeg enda en liten eske som skal brukes til julegave... Denne gangen brukte jeg stempel fra stempelglede som utgangspunt!


Jeg har laget esken av 300 g akvarellpapir. Jeg har målt, brettet, klipt og limt og til slutt fått en eske ut av det hele!
De lyseblå papirene er fra Panduro


Stempelet fra stempelglede er et av mine favoritter... Jeg har emosset det med embossingpulver fra Tim Holtz i fargen Frayed Burlap. Jeg har svertet kanten og innover på stempelet med distress ink - vintage photo. Til slutt har jeg brukt hvitt pastell kritt med shimmer i over ansiktet og vingene på engelen...

Oppi esken ligger det en julekule i sølv godt beskyttet av opprevet notepapir! Hvem som blir mottaker er enda ikke bestemt!

5 kommentarer:

Cathrine sa...

Vakkert!

Marte sa...

Så nydelig, Gøril! Jeg er også så glad i den engelen fra Stempelglede, utrolig yndig og søt.

Flott julekule også!

I går var jeg sammen med min ikke-scrappende kusine, og hun mente at du og jeg lager de absolutt fineste kortene... DET tar vi med oss, sant? ;)

Nattaklem til søte deg, fra meg!

mettepip sa...

Nydelig eske Gøril! Jeg elsker det stempelet - det er bare så nydelig. Og så flott teknikk du har brukt! Nydelig fargekombinasjon på esken - tipper mottageren blir glad.
klem

Margareth sa...

Så nydelig eske! Utrolig vakkert!

Tusen takk for trøstepremien! Har fått noen herlige stempeltrykk jeg gleder meg til å bruke!

Ha en fin dag videre!

Randi Th. sa...

Nydelig eske du har laget!
Ha en flott dag!
-klem-