søndag 29. november 2009

Gledelig jul


Puuuh! Endelig litt tid alene! Denne helgen har virkelig gått i ett. Først var det julebord på fredag. Lørdag kjørte jeg samboer og en venn på flyplassen og når jeg kom hjem derfra stod kusina mi på 17 år å ventet på meg! Hun har vært hos meg til i dag og vi har kost oss masse med blant annet kort laging og julepynting!
Det ble ikke så mange kort jeg fikk laget i går, men dette var et jeg ble ferdig med!

Stempelet er fra Stempelglede og er bare helt nydelig!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Ikke bare helt nyydelig stempel, men et utrolig nyydelig kort du har laget også!!:))
Klem, Camilla.

mettepip sa...

Så lekkert kort du har laget! Er så flott det stempelet, er ett mine største favoritter! Nydelige farger og detaljer var det også.
Har vært inne og tittet i de to andre bloggene dine også, og der var det like mye lekkert!
Tusen takk for hyggelig kommentar i min blogg, det setter jeg stor pris på. Ha en fortsatt fin adventssøndag! Klem fra Mette