søndag 15. november 2009

Grunge florish heart - Stempelglede


Nok et kort med motiv fra stempelglede. Denne gangen har jeg hentet inspirasjon fra Camilla, og har vel egentlig liftet hennes kort. (Håper det er greit Camilla).


Oppskrift:
Motiv: Stempelglede
Papir: Bazzil canvas brun og bazzil swiss dotted - rosa
Mønsterpapir: Maja design
Pynt: Blomster fra unik hobby, og papirloftet, blonde fra Kort og godt, brads fra lokal hobbybutikk, tyll fra Ikea, gamle boksider og perlepynt fra Rhyer
Teknikker: Jeg har stemplet hjertet på canson 300g akvarellpapir med Staz on - timber brown. Jeg har stemplet hjertet en gang til og klippet det ut og satt det på 3D puter. Hjertet har jeg farget med pastelkritt. Rundt kantene på papiret har jeg brukt crackle paint og akryl maling.
Mønsterpapiret er sydd på maskin...




4 kommentarer:

Isabell - Taranita sa...

et ufattelig lekkert og gjennomført kort. Det stempelet er nydelig. Flotte farger og søte detaljer=)

Camilla sa...

Wow!! Kortet ditt er helt nyydelig, og kjempegøy at du har brukt mitt kort som inspirasjon:)
Kanskje du også vil hive deg med på konkurransen som foregår hos Stempelglede??
Klem, Camilla.

mettepip sa...

Så utrolig sart og nydelig kort - virkelig delikat!
Jeg elsker også Stempelglede. Er så mye lekkert og jeg har maaange plater;)
Ha en flott uke!

Cathrin sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min om julekurvene jeg har laget. Måtte inn å titte litt i alle 3 bloggene dine, imponert! Nydelige kort og ting du lager. :o)
-klæm-