torsdag 19. november 2009

Kort med eske


I kveld ble det laget et eske kort hos meg... Et jule eske kort!
Jeg har også gjort ferdig noen julegaver, de finner du her


Oppskrift:
Tekst: Norsk stempelblad
Papir: Bazzil canvas rød og blå-grå
Mønsterpapir: Fancypants
Pynt: Kakeserviett, tag, hyssing, bånd, blomster fra papirloftet og unik hobby, charm, halvperler, glitterlim, Mcgill pine punch...
Annet: To avlange fyrstikkesker
Teknikker:Jeg har laget en bånd med rød bazzil som passet til de to fyrstikkeskene. Så har jeg kledd rød bazzil rundt eskene. På toppen har jeg limt et kort i samme størrelse som bånn. Skuffene(fyrstikkeskene) har fått crackle paint fra Tim Holtz i fargen weathered wood på seg...





Jeg har kun valgt å dekorere den ene innsiden med samme mønsterpapir som forsiden av kortet. Her vil jeg pynte og ordne mer etterhvert som jeg vet hvem som skal få kortet. Oppi skuffene skal det legges noe godt!


Ønsker alle en riktig god fredag! Det er helg:-)

5 kommentarer:

Cathrine sa...

Åh, sukk, så flott!

God helg:)
Hilsen Cathrine!

Marte sa...

Tusen takk vennen! Ja,det er distress. Har prøvd å få en dus farge, men synes kanskje det ble i svakeste laget :P

Så flott denne esken er. Så bidragene dine i Ett Trykk som kom i posten i dag, så morsomt å få kortene sine på trykk! Flinka!

Ha en god helg, klem fra meg

Meretekj sa...

Nydelig eske:)
Tror at jeg må prøve meg på denne malen.
Ha ei flott helg.

AnGelCaKe sa...

Beautiful job =)

Bente sa...

Kjempelekkert, nydelige detaljer!
Ha en flott lørdag!
Klem, Bente