lørdag 21. november 2009

Magnolia eske


Først vil jeg advare mot bilderas!!! Endelig skinner solen her i Moss og jeg kunne ta bilde i deiglig sollys!

Jeg har laget en liten eske som skal gis bort til jul... I går fikk jeg noen nye jule Tildaer i posten.. Sukk... Så utrolig nydelige!!!! Hun jeg har brukt på esken heter Tilda som julängel.. Er hun ikke den søteste???? Jeg har falt pladask!


Oppskrift:
Motiv: Magnolia - Tilda som julängel
Tekst: Stempelglede - Engler i julenatt
Papirer: Akvarellpapir 300g, rosa bazzil
Mønsterpapir: Panduro - Tone Finnanger
Pynt: Bånd og blonde fra kort og godt, blomster fra unik hobby og papirloftet, halvperler fra kort og godt, tag fra Panduro, hyssing, notepapir, glitterlim fra Rhyer....
Annet: Tilda er farget med distress ink i fargene: tattered rose, vintage photo, aged mahogany, milled lavender, antique linnen, weathered wood, og mustard seeds.
Teknikker: Esken har jeg målt og brettet for hånd... Den som hadde en score - pal:-)


Siden av esken


Nærbilde på denne herlige Tildaen





Oppi esken har jeg lagt masse notepapir som er strimlet opp i makuleringsmaskin(folk på jobben lurte på hva jeg drev med når jeg i går kom med gamle bøker og begynte å putte sidene i maskina*lol*)
Oppi esken ligger et nydelig julehjerte i fattigmannssølv!

Ønsker alle en riktig god lørdag!
Takk for at du besøker bloggen min! Legg gjerne igjen spor etter deg:-)

2 kommentarer:

Margareth sa...

Så nydelig eske! Helt enig - det stempelet var kjempesøtt!

Takk for hyggelige kommentarer på bloggen min også! Nå skal jeg ut å nyte solen i Moss... Ha en fin lørdag videre!

Gro sa...

Nydelig eske Gøril!!!
Flotte farger og detaljer..
Og et herlig stempel... :-)
Og jeg likte det eske kortet under og.
Spørs om jeg ikke må prøve meg på det en dag jeg får tid... :-)

Ha en fin helg i godværet... :-)

Gro