mandag 2. november 2009

Magnolia favoritt og ny skisse


I kveld ble det laget en ny skisse og et kort etter den!
Jeg ser det er et stort behov for etterfylling av mønsterark og diverse ting her, så derfor blir det ekstra stas å dra på messe til helga! I tillegg til å fylle 30 år til fredag, har jeg fått feriedag denne dagen og skal derfor på messa fredag på dagen! Hadde ikke rukket den ellers, for til helga skjer det mye! Gleder meg! Men over til dagens kort:


Oppskrift:
Stempel: Magnolia og blomst fra grunge kolleksjonen til stempelglede
Tekst: Printet ut fra PC
Papir: Bazzil canvas - grå-brun og lys lilla
Mønsterpapir: Panduro - Tone Finnanger
Pynt: Blomster punchet ut med retro flower fra EK sucess, perle brads fra Panduro, roser fra papirloftet, tyll, blonder fra panduro, glitterlim fra Rhyer
Teknikker: Motivet er malt med distress ink refillers i fargene: Vintage photo, tattered rose, aged mahogany, milled lavender, og walnut satin(ikke helt stødig på hånden i dag, men men...)


Det er ikke så lett å få godt lys om dagen. I dag da jeg kom hjem klokken kvart på fire var det jo nesten mørkt ute!!! Derfor måtte jeg ta bilde i kveldsmørket med lys fra lysekrona i taket:-)