søndag 1. november 2009

Nok et julekort


I går kveld etter jeg hadde stemplet opp alle stemplene mine, ble jeg veldig inspirert til å bruke Hänglar stemplene mine igjen. Siden jeg holdt på med rødt og blått ble det et kort ganske likt det jeg brukte i Friday sketchers.....
Skissen for kortet har jeg laget selv(riktignok tegnet jeg skissen etter jeg var ferdig med kortet, men da har jeg den:-))...


Julepost til deg! Herlig liten hänglar....

Oppskrift:
Motiv: Hänglar och stënglar
Tekst: Kreativ hobby(?)
Papir: Bazzil canvas - rød og blå
Mønsterpapir: Panduro og MME- Abbey Road
Pynt: Halvperler, blomster fra papirloftet, halm...
Teknikker: Motivet er malt med distress ink i fargene: Tattered rose, vintage photo, weathered wood, aged mahogany, walnut satin, og milled lavender.
Jeg har brukt glitterlim fra Rhyer på blomstene....




Rammene på bildene mine er fra Xtina!