fredag 6. november 2009

Nytt kort, bursdag og scraporama shopping!


Hei og hopp, dette blir nok et langt innlegg; så heng med!!!!
Dette kortet lagde jeg på onsdag, men har ikke fått lagt det ut før nå. Den stasjonære Pc en har kræsjet i tillegg og på laptopen min har jeg ikke photoshop, så bildene blir uten rammer og det er uvant!

Over til kortet:
Motiv: Magnolia, stempelglede
Tekst: Wiff of Joy
Papirer: Bazzil blå - grå
Mønsterpapirer: mme - Bella, bella
Pynt: Bånd fra papirloftet, blonde fra Panduro, perlehjerter fra binders, roser fra papirloftet, brad fra panduro, glitterlim fra rhyer
Teknikker: Magnolia stempelet er farget med distress ink refillers i fargene: tattered rose, vintage photo, broken china, weatherd wood, antique linnen, walnut satin.




Så; over til den andre delen av innlegget.
I dag har jeg bursdag, det er faktisk 30 års dagen min. Jeg fikk fri fra jobb og har brukt dagen i dag på scraporama på norges varemesse! Mye fint å se på, og mye fint å kjøpe! Unik hobby var helt klart den butikken som hadde tatt med seg mest varer, og det var absolutt her jeg brukte mest penger! Jeg hadde bestemt meg for noen ting jeg skulle kjøpe om det var på messen, og de tingene fikk jeg tak i og mye mer!!!! Under ser dere bilder av alllllllllt jeg har shoppet! Kortet lukter brent:-)


En hel haug med vakre papirer, både til jul og andre kort, nytt skjærebrett, kakeservietter, bånd, blonder, stempelputer....





Det ble noen stempler også. Lurer på om det var scrappemagasinet som hadde kjempesalg på ladybug and friends stempler... 5 stk for 125 kroner, 15 stempler for 300 kroner.... Jeg valgte ut fem stykker, så får jeg se hvordan jeg bruker de. Har ikke vært så glad i disse stemplene egentlig, men kansje det forandrer seg nå....


Dette var en av tingene jeg ville kjøpe; Martha stewart punch og Mcgill punch! Det ble til og med to puncher fra MS.

Hjertestempelplaten til stempelglede ble også med hjem!


Ladybug stempel og Sara Kay julestempel....


Masse blomster og noen glansbilder!

Aller helst skulle jeg ønske jeg kunne lekt meg litt med alt det nye, men nå skal jeg snart av gårde på en liten event, så det får kansje bli i morgen!!!!!

Ønsker alle en strålende helg!!!

3 kommentarer:

Marte sa...

Hei vennen min!! Først av alt - GRATULERER MED DAGEN! :) Ser jo at dagen din har vært perfekt, med så mye snacks fra Scraporama! Deilig, gleder meg til å se alt det koselige du lager ut av dette! :) Må si jeg sikler etter papiret ditt, og de lekre MS punchene du har kjøpt! :)

Kortet ditt er kjempesøtt! Jeg har faktisk aldri tenk på den jenta som noe annet enn mørk, men hun er jo alldeles nydelig med lyse krøller! Du er flink,jeg er så glad i den sarte og romantiske stilen! :)

Ha en fortsatt fin dag, Gøril - jeg sender deg mange varme tanker! (Og bursdagskortet kommer senere.. Jeg hadde ikke glemt det, er bare treig ;))

Stor bursdagsklem fra Marte Somler Mye ;)

Bente sa...

Så utrolig nydelig kort, fantastisk flott fargelegging av Tilda, og herlig fargebruk. Og hjelpe meg hvor mye lekkert du har shoppet da - og hvis jeg leser riktig i kommentaren over så "Gratulerer så mye med dagen"!
Ha en kjempeflott kveld!

Klemmer fra Bente

Camilla sa...

Tittar in för att säga ett stort GRATTIS.
Hoppas din dag blev bra.
Fint kort med ett häligt motiv.
Fina färger och ljuvliga dekos.
Kramar Camilla