søndag 8. november 2009

*Pyntede fyrstikkesker*


Mitt eget lille juleverksted er i gang stort sett hver kveld! Etter familiebesøk i dag satte jeg meg ned ved hobbypulten og begynte på noen små gaver! jeg har bestemt meg for å gi alle kollegaer på jobben en liten julehilsen i år(håper ingen følger med her:-)), og derfor er det bare å begynne! Fyrstikkesker og pyntede såper blir tingen!

Disse to fyrstikkeskene er laget med gamle boksider som bare er limt på. Deretter har jeg svertet kantene litt. På den største esken har jeg brukt et glansbilde fra Panduro. jeg har festet det med decopage lim.... En liten blondebit nederst...


På denne esken har jeg gjort det samme med boksidene, men her har jeg valgt engleglansbilde kjøpt hos unik hobby... Jeg har også malt med litt distress crackle paint(old paper) her og der...


Jeg pakker de inn i clearbags og lager egen etikett på toppen...
På etiketten har jeg brukt akrylark fra Biltema, og limt på gamle boksider. Kakeservietten har jeg brettet halveis på forsiden og baksiden...
Stemelet er fra Norsk stempelblad.

Noen telys og en enkelt pyntet fyrstikkeske!

Ingen kommentarer: