torsdag 12. november 2009

Sketch saturday


Det går i hundre om dagen og akuratt nå er det så mye jobb jeg må gjøre etter arbeidstid. I går måtte jeg bare si stopp en stund og sette meg ned ved hobbybordet en stund. Det var helt herlig!! Har så mye nytt som jeg har lyst til å bruke, så gleder meg til jeg kan bruke masse tid ved hobbybordet igjen!

Jeg fikk satt sammen et kort til Sketch saturday i går kveld. Alle materialene er nye! Deiglig...

Oppskrift:
Motiv: Wiff of Joy
Tekststempel: Stempelglede - "Engler i julenatt"
Papir: Blå bazzil canvas, hvit bazzil swiss dottet
Mønsterpapir: Papirdesign og inkido
Pynt: Roser kjøpt hos unik hobby, snøkrystaller - punch, glitterlim, bånd, blonder, Martha Stewart punch
Teknikker: jeg har maskert wiff of joy stempelet sammen med juleteksten fra Stempelglede. Motivet er farget med distress ink refillers i fargene; tattered rose, vintage photo(hud), walnut satin(hår), weathered wood(bukse, hårbånd, strikk, armebånd), antique linnen(bluse og boksider), brushed corderoy(utsiden av boken)





Jeg har brukt glitterlim på den ene snøkrystallen...

1 kommentar:

Livet er heeerlig sa...

Så fantastisk flink du er med kort og scrapping!!!!!
Skulle ønske jeg var flink med dette, men det er jeg ikke :)
Så da er det fint at jeg kan se på det flotte du lager :)
Ha en fortreffelig kveld
*Siv*