mandag 23. november 2009

Stempelglede card contest


Da er jeg klar med mitt bidrag til Stempelglede sin card contest! Er ikke 100% sikker på om jeg egentlig vil ha det med i konkuransen da det er ett eller annet på kortet som ikke stemmer... Kansje den store blomsten??? Men uansett; jeg valgte å la det bli med!
Må også si at fargene ikke helt samsvarer med virkeligheten da mørket ikke er en god kameravenn!


Oppskrift:
Motiv: Stempelglede - Engler i julenatt
Papir: Akvarellpapir 300g
Mønsterpapir: MME og Kaiser craft
Pynt: Blonder fra Paduro, gammel bokside, blomster fra papirloftet og unik hobby. Perler og perletråd fra Rhyer, pastellkritt fra Rhyer, charm og metallpynt fra unik hobby, bølgepapp...
Teknikker: Motivet er embosset med Tim Holtz embossing pulver i fargen china blue. Jeg har lagt lyst kritt med skimmer på over motivet og sprayet med hårspray.... Kantene er slipt og svertet med distress ink vintage photo
. Jeg har brukt litt crackle paint - weathered wood rundt omkring


Detaljer


Er det denne blomsten som ødelegger for det utrykket jeg vil kortet skal ha mon tro???

9 kommentarer:

Elisabeth sa...

åååå så flott kort Gøril, jeg synes det var veldig fint med den store blomsten. Og fargene var helt nydelige de også.
Ha en kjempe fin kveld.
Hilsen Elisabeth

Cathrine sa...

Synes det var kjempe flott jeg:D Du er så flink! Lykke til i konkurransen!

Gunhild sa...

Tusen takk for et nydelig bidrag, som er veldig fint pyntet!

Ha en fin dag videre :)
Klem fra Gunhild

Anita Hagen sa...

WOW, så nydelig kort du har laget. Enig med Elisabeth, den store blomsten var virkelig dekorativ og flott.

ha en fin kveld videre!

Klem fra Anita

Kirsten Aune sa...

Så nydelig bidrag, Gøril! Kjempelekre farger og så lekkert pyntet!
Håper du har en fin kveld.
Klem fra Kirsten

mettepip sa...

Så herlig kort i flotte farger!

Jannhild sa...

Kjempeflott kort, Gøril!!
Nydelig pyntet og flotte farger! Lykke til i konkurransen!!

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min :)

Klem og ha ei flott helg!
Jannhild

Sol sa...

Nydelig kort! Flotte detaljer!

Kaia sa...

Nydelig kort.
Flott pyntet

Klem fra Kaia