tirsdag 17. november 2009

*Stempelglede*


Jeg har laget nok et kort med utgangspunkt i stempelglede sine stempler... Jeg hadde egentlig tenkt til å ha dette med i stempelglede sin kort konkuranse, helt til jeg kom på at det var fargekoder på denne! Hmmmmm... men da får jeg lage et nytt til konkuransen i de riktige fargene!

På dette kortet har jeg brukt stempler fra tre ulike plater i denne serien: Grunge flower hearts, bryllup og grunge......


Oppskrift:
Stempler: Stempelglede
Papir: Bazzil canvas - fersken og brun
Mønsterpapir: My minds eye - Bella bella
Pynt: Blomster fra papirloftet og unik hobby, hjerte charm fra unik hobby, ringer fra panduro, eyelet fra Notabene, hjerte - kake serviett fra unik hobby, strass stener, crackle paint(old paper)
Teknikker: Hjertet er embosset med pulver fra Tim Holtz distress i fargen Tattered rose. Jeg har sprayet den store blomsten med glimmermist i fargen pearl...
Mønsterpapiret har jeg stemplet med grunge stempel fra stempelglede og et poststempel(usikker på hvor dette er fra).



Beklager foressten bildekvaliteten, men det er håpløst å få tatt bilder om dagen... Det er mørkt når jeg drar på jobb, og mørkt når jeg kommer hjem! Gode tips for bedre bilder i dette vinterlyset mottas med takk!!!!

Ingen kommentarer: