lørdag 7. november 2009

Sukkersøtt


Ukens sukkersøtt oppgave er å "pynte opp" en gjenstand, bare ikke en firkantet eske. Oppgaven passet godt da jeg fikk gjort unna litt av en julegave. I tillegg til å pynte denne gjenstanden skulle det være et matchende kort til... Over ser du mine to bidrag!



Oppskrift:
Stempel: Norsk stempelblad
Papirer: Rød og lys brun bazzil canvas, hvit kartong, 3oo g akvarellpapir
Mønsterpapir: October afternoon
Pynt: Blomster fra unik hobby, papirloftet og panduro, knapp, halvperler, tag fra panduro, hyssing, blonde, kakeserviett, gammel bokside, glitterlim fra Rhyer.
Teknikker: De hvite kvistene er punchet ut med min nye Mcgill! Jeg har også brukt den nye punchen min fra Martha Stewart( Im in LOVE)




Glasset jeg har pyntet er kjøpt på Fretex for 5 kroner. Glasset skal fylles med hjemmelaget sennep og gi bort i julegave!



5 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Dette var veldig koslig!!
Så fint kort du har laget,
Fredrikke .o)

Lena Katrine sa...

Åh, dette var lekkert Gøril! Så nydelige papirer og lekre detaljer!
takk for at du deltar - lykke til!

Og tusen takk for hyggelig visitt og koselig kommentar inne hos meg!
ha en fortsatt fin kveld! Go'klem

Lenas kort sa...

Så koselig krukke og kort :-)Så flink du er :-)

theresewelin sa...

Sååå fint bidrag till utmaningen.
Kram tesapysslar.blogg.se

Mutte sa...

Sikken en lækker indpakning til julegaven.