lørdag 14. november 2009

* Utfordring med premie *

DETTE INNLEGGET VIL LIGGE PÅ TOPPEN TIL OG MED LØRDAG 14.NOVEMBER! GÅ NEDOVER PÅ SIDEN FOR Å SE SISTE OPPDATERINGER!

I dag har jeg tegnet opp mine første "egne" skisser! Det gav meg en ide! Jeg har hatt lyst til å legge ut en liten blogcandy en stund nå, men har drøyd og drøyd..... Nå slo det meg at det hadde vært morsomt å sett hvordan andre tolker denne skissen jeg har tegnet!

Premien er en haug med stempeltrykk stemplet på 200g akvarellpapir, et stempel fra Magnolia og noen overaskelser!!!!!
Under kan du se hvilke stempler jeg har og en del av disse vil være i haugen med stempeltrykk!

Magnolia stempelet

Et litt mer detaljert bilde av trykkene(har ikke stemplet opp enda. Dette er kun mine oversikts ark).





Vil du være med og kanskje vinne denne premien?????
Da må du lage et kort etter skissen på toppen av innlegget og legg igjen en kommentar og link til kortet ditt!
Du kan legge igjen bidrag helt frem til lørdag 14.november!!!

Nå blir det spennende å se hvor mange som blir med!
Lykke til:-)

7 kommentarer:

Cathrine sa...

Oi så spennende, dette skal jeg bli med på =) Flott premie!

Margareth sa...

Dette var en skikkelig spennende utfordring. Denne skissen var kjempefin og jeg skal definitivt prøve meg på den!

Margareth sa...

Da har jeg laget et kort etter skissen din!

Kortet ser du her

Cathrine sa...

Hei igjen=)

For og få et innlegg til og bli øverst må du gjøer følgende når man skriver innlegget:

Trykke på "Alternativer for innlegg" i venstre hjørne av innleggs-boksen. Da dukker det opp noen alternativer for dato og tid, og da bare endrer du på datoen, feks hvis du vil at et innlegg skal ligge på topp frem til 5 nov, skriver du 05.11.09 og evt klokkeslett :)

Klem =)

Cathrine sa...

Hey hey hey Snupp=)
I kveld fikk jeg satt meg ned med skissen din!

og...

Her er kortet mitt:)

Takk for muligheten til og vinne denne flotte pakken da! Krysser fingrer og tær, og alt annet som krysses kan=)=)

God klem fra Cathrine <3

salige lavendel sa...

Vil bare si at du er veldig flink og kreativ :)

Tonje - fantorangen sa...

Ei flott skisse var akkurat det jeg trengte for å komme i gang med scrappe-kvelden ;)

Her er mitt bidrag til utfordringa:
http://fantorangen-sugar-spice.blogspot.com/2009/11/utfordring-fra-gril.html