lørdag 5. desember 2009

Blått julekort


I går kveld fikk jeg laget dette julekortet med den herlige Tilda jeg har fått av Marte!
Det var ikke lett å få et fint bilde av kortet så jeg har prøvd litt ulike settinger når jeg har fotografert!


Oppskrift:
Motiv: Magnolia - Tilda
Tekst: Norsk stempelblad
Papir: Brun og blå bazzil canvas
Mønsterpapir: Inkido og papirdesign.
Pynt: Kakeserviett, blonder, blomster fra Unik hobby og Papirloftet, halvperler, klistrebokstaver fra MM
Annet: Tilda er malt med distress ink refillers. I kinnene har jeg brukt rosa pastellkritt. Hun har også fått glitterlim på skjerf og votter!



1 kommentar:

Marte sa...

Lekkert, lekkert! Lyseblått og brunt er SÅ fint sammen! Har laget et kort i de fargene i dag jeg også, men må vente til det er gitt bort i kveld - før jeg kan legge det ut.. :) Koselig å se at du koser deg med motivene, du får si ifra når du trenger påfyll!

Stor klem fra meg