tirsdag 29. desember 2009

Blått vintage


Denne herlige jenta har jeg brukt mange ganger og hun er absolutt en av mine favoritter!
Det ble et vintage kort til og denne gangen i brunt og blått!


Papirene jeg har brukt er bazzil canvas brun og blå/grå. Mønsterpapirene kommer fra Kaiser.


Tekststempelet er fra stempelglede og den lille charmen er fra kort og godt!


Blomster kommer fra Prima og unik hobby. Metallblomsten er fra kort og godt.

Alle rosene er svertet med blekk - vintage photo og har fått glitterlim fra Rhyer på seg!


Bilde har jeg kuttet med spellbinders dies!


På baksiden er mitt personlige merke som jeg har skrevet ut fra dataen!

9 kommentarer:

Gunn-Hege sa...

Heisann =0)
Jeg kom tilfeldigvis over bloggen din i kveld, og det blir garantert ikke mitt siste besøk! Du lager så lekre ting! Dine vintagekort tar nesten pusten fra meg. Så utrolig rike på nydelige detaljer. Hvert kort er et lite kunstverk! Tusen takk for titten og på gjensyn =0)
Klæm fra Gunn-Hege

mettepip sa...

Gosj, så lekkert dette var Gøril!
Fantastisk lekkert. Nydelige detaljer.

Toni sa...

Wow GORGEOUS!!!!!

Kristin sa...

Dette var kjempe lekkert! :D

Britt-Inger sa...

Så otroligt vackert kort...Älskar nyanserna. För att inte tala om den gamla Vintage stilen!!!
God Fortsättning!

Marte sa...

Nydelig kort, kjære Gøril! Jeg er så svak for fargene og stilen din, lekkert! :)

Så du hadde fått deg kjole, og jeg må så absolutt bestille min egen kanelkjole i brunt! Utrolig søt! :)

God tur til fjells, og ha en hyggelig nyttårsfeiring!

Hanne sa...

Fantastisk lekkert kort du har laget! Nydelig bilde av den lille jenta!

rosy3108 sa...

gorgeous!

Victoria's blogg sa...

Heihei! og Godt Nytt år:)

Kjempelekkert kort! Du er bare så flink! Jenta du har brukt på kortet er kjempefin. Du er helt konge på vintagekort, og er en stor inspirasjon for meg.

Jeg var så heldig at jeg fikk kjøpt Hänglar stempel fra Camilla jeg og. Genialt at noen vil selge brukte, men pene stempel.

Gleder meg til å se mer av ditt nye prosjekt som du snakker om.

Klem fra Victoria