mandag 28. desember 2009

En ny innkjøpt hänglar


Etter å ha ryddet hobbyrommet etter en hektisk førjulstid gikk det endelig ann å sette seg ned å lage noen kort. Så deiglig å ikke lage julekort:-)
Rett før jul var jeg så heldig å være første mann til mølla og fikk kjøpt noen hänglar stempler jeg har hatt lyst på fra Camilla.
Så bra med gjenbruk:-) Denne karen var et av de stemplene jeg kjøpte. Herlig!
Jeg har laget et bursdagskort til pappa som fyller år 4.januar...


På kortet har jeg brukt:
Motiv: Hänglar
Andre stempler: Stempelglede
Papir: Brun og lys blå bazzil canvas
Mønsterpapir: Inkido og panduro
Pynt: Blomster fra Papirloftet og unik hobby, blonde fra Panduro, halvperler fra Kort og godt, Martha Stewart punch, bingo lapp fra nett, kakeserviett fra Unik hobby, metall hjørne pynt fra kort og godt
Annet: Alle paneler er sydd på maskin. Hänglar gutten er malt med distress ink refillers, og i kinnene har han fått litt rosa pastellkritt...





Jeg har fulgt tutorialen til Camilla da jeg laget dette kortet. Innsiden skal pyntes mer etterhvert med personlig hilsen!

På baksiden har jeg laget mitt eget merke. Denne ideen fikk jeg fra Anita


6 kommentarer:

Bente sa...

Ååh så nydelig kort og den hanglaren var virkelig flott!! Heldig du var da :)
Nydelig fargelegging og skikkelig flotte farger på kortet!!
Ha en fortsatt fin julefeiring!
Klem, Bente

Tessa sa...

kjempefint kort :)

Camilla sa...

Ååå for et herlig kort Gøril!! Angrer nesten litt på at jeg solgte denne lille karen..hihi;) Neida, du lager bare de søteste kreasjoner, så han var veldig heldig som kom til deg!!
Ha en fortsatt fin romjul!
Klem, Camilla.

mettepip sa...

Så herlig kort med en nydelig Hänglar som er så flott malt!
Så deilig med ryddet hobbyrom da!
Det er det ikke hos meg;) Og så vil jeg liksom ikke slippe julekortene helt jeg da;)
Klem fra
Mette

Inger Marie sa...

Nydeli kort Gøril og for et herlig hanglar stempel.
Tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen håper du har hatt fine juledager.
God klem fra Inger Marie

Cino sa...

Utrolig nydelig kort! Tipper faren din blir glad for dette.