tirsdag 15. desember 2009

Gledelig jul

(Husk at du kan forstørre bildene ved å dobbeltklikke på dem)

Nok et blått engle kort! Det skal bli litt trist å legge bort dette stempelet etter jul.. men gjensynet blir nok godt når jeg sikkert starter på julekortene igjen til høsten:-)


Oppskrift:
Motiv: Stempelglede - Engler i julenatt
Papir: Bazzil canvas - blå og hvit
Mønsterpapir: Papirdesign og Inkido
Pynt: Metallpynt fra kort og godt, blomster fra Prima og unik hobby, fjær fra Rhyer, halvperler, gammel bokside, kakeserviett og Martha stewart punch!

Annet: Motivet er stemplet med brunt blekk og svampet med blått blekk i kantene. Jeg har brukt hvitt pastellkritt i midten av stempelet

2 kommentarer:

mettepip sa...

Nydelig kort Gøril i herlige farger! Dette er også et av mine favorittstempler, og jeg tror jeg må lage noen julekort gjennom hele året slik at det ikke blir så stress nå før jul;) Julekort er noe av det koseligste jeg lager!
Ha en flott kveld!
klem fra Mette

Britt-Inger sa...

Härligt julkort... :)