onsdag 30. desember 2009

Godt nytt år og Sneak peak!


Da er det snart klart for et nytt år, og før det setter jeg kursen mot hytta på fjellet sammen med familien min. Med meg tar jeg med meg noen motiver som skal males. Så får vi håpe at det blir litt tid mellom skiturer, spising og sosialt samvær!

Jeg har lagt ut et par Sneakpeak bilder til dere. Dette er et prosjekt jeg startet på denne uken og blir nok et langvarig prosjekt...... Noen skjønner kansje hva det er?
Vel, etter noen dager på fjellet kommer det mer om prosjektet!


Ønsker alle mine bloggvenner og følgere et riktig godt og kreativt nytt år!

1 kommentar:

mettepip sa...

Åh, dette så lekkert ut Gøril. Gleder meg til fortsettelsen! Har også noen prosjekter jeg skal lage i 2010 som jeg har ruget på et drøyt år;) Ønsker deg en riktig god tur på fjellet og et godt kreativt nytt år! Gleder meg til å hente masse flott inspirasjon her neste år også! Tusen takk for alle hyggelige besøk og kommentarer i min blogg i år. Setter veldig stor pris på det!
klem fra
Mette