lørdag 26. desember 2009

Julegave til en vennine


Til min gode vennine Susan laget jeg denne kalenderen i julegave... Det vil si jeg har laget en forside og bakside i kalenderen. Kalenderen kjøpte jeg på Åhlens og den har plastikk lomme foran og bak slik at man kan lage egen forside. Jeg har laget en til meg selv også, men det skal jeg vise i et annet innlegg.


På forsiden har jeg brukt mønsterark fra Panduro som jeg har svertet med brunt blekk i kantene. Jeg har pyntet med en bit av en gammel bokside, og brukt klistremerker bokstaver fra Making memories for å skrive navnet hennes. Tagen har jeg svampet med distress ink i fargen vintage photo. Så har jeg sprutet litt vann på. I hjørnene har jeg brukt hjørne stempel fra stempelglede - grunge kolleksjonen. Tekststempelet er også fra stempelglede!


På andre siden har jeg brukt de samme papirene, og stempel fra stempelglede.


På baksiden har jeg brukt et vintage bilde fra nett.....

6 kommentarer:

Gry-Beate sa...

Denne var nydelig, regner med at veninna di ble fornøyd;0)

Kristine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kristine sa...

Hei på deg Gøril og god jul;)
Kalenderen er jo bare sååå herlig! Kanskje jeg må løpe på Åhlens og få tak i en slik til meg selv også;)
Håper du har en flott julefeiring;)
Klemmer fra Kristine;)

Yvonne sa...

Ååh, denne var jo bare helt nydelig! Heldiggris venninnen din som får en sånn. Og så smart med kalender med plastlomme, sparer jo masse jobb og kan bare kose seg med for-og bakside. Ha en strålende julehelg!

mettepip sa...

For en koselig gave. Nydelig var den!
klem fra
Mette

Maya sa...

Så nydelig!
Heldige venninne som kan nyte denne :)
Håper du nyter julen og noen fridager :)
Juleklem fra Maya.