fredag 11. desember 2009

Lyseblått igjen!


Hmmm.... det var da merkelig... Lyseblått julekort fra denne jenta??? Hihi... Det er vel lyseblått de fleste av julekortene mine har gått i. Spesielt etter at jeg fant alle de flotte blå mønsterpapirene fra inkido og papirdesign!


Oppskrift:
Motiv: Hänglar
Tekst: Stempelglede
Papir: Bazzil canvas blå og brun
Mønsterpapir: Inkido
Pynt: Blomster fra Unik hobby, halvperler, glitterlim fra Rhyer
Annet: Hänglar gutten er malt med distress ink refillers...



Jeg ønsker alle en riktig god helg:-)

2 kommentarer:

mettepip sa...

Lyseblått er nydelig, og det er også dette kortet ditt!
Så flott med maskeringen og lekkert malt!
Håper det er greit at jeg har lagt deg til i blogglisten min;)
klem fra Mette

Jorunn sa...

Ååå såå nydelig!!!
Dette er jo en av dei vakreste fargekombinasjonene av dei alle!
Herlig design og detaljer også!

Klem,
jorunn