onsdag 16. desember 2009

Magnolia juleboks


For et par kvelder siden jobbet jeg med dette prosjektet. Et kort med vindu - eske!
Det tok litt tid, men ble stort sett fornøyd.

Detaljer


Oppskrift:
Motiv: Magnolia. Bak motivet har jeg brukt notestempel fra Kort og godt
Tekst: Magnolia
Papir: Akvarellpapir 200g, bazzil canvas - lys og mørk lilla
Mønsterpapir: Inkido
Pynt: Blomster fra Unik hobby og papirloftet, charm fra unik hobby, halvperler og halm.
Annet: Overheadpapir(til vindu i boksen), spellbinder dies.
Tilda er malt med distress ink refillers. I kinnene har jeg brukt rosa pastellkritt!




Inne i boksen har jeg lagt litt tyll, perler på snor, små Anton Berg marsipanbrød, og en julekule i fattigmannssølv.


På den ene siden inne i kortet skal jeg skrive en liten julehilsen!

9 kommentarer:

mettepip sa...

Åhh, denne var fantastisk nydelig Gøril! Så lekker i alt!
Veldig fint med vindu i esken, og lekkert med tyll og perlebånd! Og så herlig gave da, verdens beste marsipanbrød ;)
Ha en fortsatt flott kveld!
klem fra Mette

Cino sa...

Så stilig eske! Den var skikkelig gjennomført!

Toni sa...

WOW... I luv ur work & ur blog is so dang CUTE!!!

Marte sa...

jeg er enig med de over, og synes denne er utrolig flott!! DU er så flink!! :)

God helg, snuppa!

Tonje - fantorangen sa...

Kjempeflott eske Gøril! Den var virkelig søt, både inni og utenpå ;)

Ha ei fin helg! :D

Victoria's blogg sa...

Hei Gøril!

Kjempemorsom eske du har laget. Du har all grunn til å være førnøyd med resultatet!

Tenkte jeg skulle spørre hvilket bildebehandlingsprogram du bruker. Du har så fin ramme rundt bildene syns jeg.

Ha en kjempefin jul, og håpe,r du er kommet i mål med juleforberedelsene og gavene;)

Klem fra Victoria

Tessa sa...

nyyydlig boks ♥

Camilla sa...

For en urolig lekker eske!!:)))Så gjennomført da med vindu og nydelig pynt! Og motivet er jo bare til å spise opp!
Syns du tar flotte bilder jeg da, så stemningsfulle. Jeg gjør ikke noe spesielt, men bruker en dagslyslampe (ott-lite).
Ha en fin kveld, og en spennende uke! Klemmer fra Camilla.

Cathrine sa...

Nydelig:)

Ønsker deg og dine en riktig god jul, og et godt nyttår!

Juleklemmer fra Cathrine:o)