tirsdag 8. desember 2009

StampARTic


StampARTic har en utfordring i anledning sin ett års bursdag der man skal velge ut et kort man har laget dette året som man enten er ekstra fornøyd med, et kort som gir en spesiell følelse/stemning osv....

Jeg har valgt ut dette julekortet og bakgrunnen for det er at jeg er veldig fornøyd med det! Det var det første kortet jeg brukte denne bretteteknikken, noe jeg syntes er helt perferkt for julekort da disse ofte står litt fremme, jeg har brukt yndlingsfargene mine; lyse blått, og ikke minst et av mine yndlingsstempler fra Magnolia!


6 kommentarer:

Marianne sa...

Et nyyydelig valg!!! Sarte fine farger, og en herlig stemning i kortet!
Tusen takk for at du er med på feiringen, og lykke til!

Klem Marianne:)

Maya sa...

Så vakkert!!
Nydelige farger,lekkert pyntet og knall flott malt!!
Ha en flott tirsdag,
klemmer fra Maya :)

Jorunn sa...

Åååå så vakkert!!!
Nyydelige duse farger og den Tildaen må være en av de vakreste ever!!!
Takk for at du deltar!

Klem,
jorunn

Gro sa...

Jeg skjønner godt at du er fornøyd med dette kortet!
Det er jo så lekkert og delikat... :-)

Klem Gro

janniche sa...

nydelige farger!

Iren sa...

Ååh for et søtt julekort!!! Skjønne farger du har brukt!

Klem