søndag 13. desember 2009

Stempelglede - "Gledelig jul"


Sukk... Dette stempelet er nok et av mine favoritter blant julestemplene. Det er så vakkert i seg selv!
I dag skinte solen her i Moss og jeg flyttet "fotostudiet" mitt ut på terassen og satte igang med bilder av kort som lå ferdig... Ikke lett å få bra bilder om dagen, så jeg benyttet sjangsen i dag!


Oppskrift:
Motiv: Stempelglede - Engler i julenatt
Andre: Stempelglede - Grunge kolleksjon
Papir: Rød og beige bazzil canvas
Mønsterpapir: 3ndypapir
Pynt: Kakeserviett, gammel bokside, halm, blomster fra papirloftet og unik hobby, tag, blonde fra Panduro, og halvperler.
Annet: Stempelet er svampet med vintage photo. Over selve englen har jeg brukt hvitt pastellkritt...


2 kommentarer:

Cathrine sa...

Hva kan man si? Nydelig - som alltid:) Hihi:) Klem

Camilla sa...

Ååå for et nyydeligkort! Herlig motiv og lekker pynt og farger:)
Ja, pengene var kommet på konto, og konvolutten er sendt! Så håper den kommer til deg om et par dager! Gleder meg til å se hva du lager med dem!:))
Klem, Camilla.