søndag 13. desember 2009

Sukkersøtt


Sukkersøtt sin tredje utfordring i desember er å lage et kort med tanke på lengsel! Jeg har laget et julekort til en vennine jeg ikke har sett på lenge.

Oppskrift:
Motiv: Sara kay
Tekst: magnolia
Andre stempler: Stempelglede, og Prima
Papir: Bazzil canvas rød og hvit
Mønsterpapir: 3ndy papir
Pynt: Kakeserviett, blomster fra unik hobby, panduro og prima
Annet: Motivet er malt med distress ink refillers i fargene: Vintage photo, tattered rose, aged mahogany, antique linnen, old paper og frayed burlap


7 kommentarer:

Meretekj sa...

Helt skjønt!!!
Nydelig hele kortet:))

Britt-Inger sa...

Mycke vackert julkort.. :)
Ha det gott på lucia dagen.

Karialov sa...

så utrolig nydelig kort. :D
kjempe flott farge kombinasjon. :D

mettepip sa...

Dette var utrolig flott! Nydelig med rødt, og så herlig stempelmotiv!

Victoria's blogg sa...

Hei Gøril

Har du aldri vært på kurs, og så er du så utrolig flink? Står respekt av det! Har vært inne på mange sider med distress maling, bl.a. Camilla sin. Tror trikset er å øve masse:P Prøvde meg på maling for første gang for 2-3 uker siden, og blir nok ikke like flink som Camilla og deg på så kort tid. hehe, men jeg skal da øve meg. Så vil jeg bare nok en gang si at du lager utrolig fine kort!

Klem fra Victoria

Carina sa...

Et nydelig kort Gøril! Likte de varme rødfargene!
Takk for at du deltar!
Klem, Carina

milli sa...

Åh, så nydelig dette kortet var! Utrolig fint med rødt! Er ikke så flink til å bruke den fargen selv:(
Takk for at du deltar!
Klem fra
Camilla