søndag 31. januar 2010

Bursdagseske


Endelig fikk jeg tak i litt kartong til å lage esker igjen!
Det er en del bursdager fremover og da er det koslig å ha noe å gi bort gaver i!


Jeg har laget en vintageeske med et bilde jeg har funnet på nett.. Syntes det harmonerte godt med fargen på papiret....
Papiret er fra Scrappers choice og er designet av Vibeke Spigseth.

Det siste verktøyet på min ønskeliste akuratt nå er en scorepal... Tror det hadde gjort eskene lettere å lage.. Nå er det linjal, skjærebrett, + et gammelt skjærebrett fra cuttlebug som brukes!



Det lille metallhjørnet er fra Kort og godt!


Blomster, blonder og søm er stort sett alltid en del av mine prosjekter og er heller intet unntak nå....

Teksten er fra Stempelglede - en stor favoritt!


En liten sommerfugl!

7 kommentarer:

Marte sa...

For en utrolig nydelig eske! Og det bildet er skikkelig søtt, jeg spør igjen om en liten mail jeg...hihi ;)

Kari sa...

Så nyyyydelig eske! Helt herlig. Syr du på hvert enkelt panel og limer på? Må bli vanskelig å komme langt nok inn ellers ser jeg.

Scor-Pal er suverent, men pass på at du får inches typen, jeg fikk feil og må alltid skjære av en halv cm på enden, arkene passer rett og slett ikke for den er nøyaktig 30 cm. Ganske så irriterende! Bare så du har et lite tips.

Lena Katrine sa...

For en vakker eske, Gøril!
Sarte, lekre farger, nydelig motiv og flotte detaljer!

Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg - det blir jeg veldig glad for :)

Ha en fortsatt fin kveld! Go'klem

mettepip sa...

Lekker eske Gøril! Så nydelige papirer og vintagestil. Flotte detaljer.
Kan love deg at du ikke vil angre hvis du kjøper Scor-Pal - et ypperlig verktøy!
klem fra
Mette

Jannhild sa...

Helt nyyyyydelig eske!! Skikkelig vakker var den!!
Og kortene dine under her, guriland så nyyyydelige!!
Grattis med DesignerVikar jobben ;))

Tusen takk for koselige kommentarer i bloggen min!!

Ønsker deg en flott uke!!
Klemmer fra Jannhild

bente_me sa...

Nydelige eske, og det bilde var bare helskjønt:)

Sett Martha Steward har og komt med prege brett a la scor pal. Har ikkje sett det til salgs i norge ennå, men leste det skulle være bedre.

Ha ei fin uke:)

Gro sa...

Hei!
Kjempefin eske!
Hvor har du funnet det utrolig fine bildet? Har du noen gode tips til hvor jeg kan finne slike ting?

Mvh
Gro:)