fredag 29. januar 2010

Designer vikar hos Sukkersøtt


Det er sukkersøtt tid igjen og denne fredagen er litt annerledes enn de andre!
Alle i DT har tatt seg "fri" for å la andre vise frem kortene sine og forhåpentligvis spre litt inspirasjon!
Herlige MARTE spurte om jeg kunne tenke meg å være vikar for henne denne første fredagen, og det var det klart jeg ville! Tusen takk Marte!
Ukens oppgave er en skisse laget av Kristine... Skissen finner du på sukkersøtt siden!


Oppskrift:
Motiv: Wiff of joy
Tekst: Stempelglede
Papir: Rosa og lys lilla bazzil
Mønsterpapir: Maja design
Pynt: Blomster fra papirloftet og unik hobby, sommerfugl fra Karen Marie klipp, hjerte charm fra Panduro, og Martha Stewart Punch...
Annet: Motivet er malt med distress ink refillers. Alle mønsterpapir er sydd på maskin!



Tusen takk for at du besøker bloggen min og for alle de søte kommentarene dere legger igjen!
Det varmer hjertet!

Mange helgeklemmer fra Gøril

8 kommentarer:

Yvonne sa...

For et herlig kort! Nydelige sarte farger og flott fargelagt motiv. Rett og slett herlig!
Yvonne :)

Cathrine sa...

Er jo ikke rart du ble spurt om og være vikar!! Du er jo så utrolig flink, Gøril! Gratulerer så mye, det var vel fortjent snuppelupp:)

Kos deg masse i helga=)
Go'klem fra Cathrine <3

Marte sa...

Nydelig kort, jeg er stolt over å kunne vise både deg og kortet ditt frem hos meg og Sukkersött! :)
God helg!

Hanne sa...

Rålekkert kort, Gøril! Ikke at det var så overraskende, altså, men dette klarte du jammen godt! teksten og motivet passet så godt sammen, og som vanlig harmonerer alt... sukk...

Håper du får en fin helg! heia Team Bjarne ;) og klem fra meg!

mettepip sa...

Gratulerer som vikardesigner - virkelig fortjent, ofr er det noen som lager sukkersøte kreasjoner så er det deg;)
Nydelig kort du har laget her også, helt skjønne farger som du er så dyktig på!
Ha en god helg!
klem fra
Mette

papirdilla sa...

Helt nydelig kort! Stemplene du har brukter virkelig herlige. Og fargene er utrolig vakre og sarte. Nydelig pynt og Majapapirer er absolutt en av mine favoritter:)

Ha en god helg!

Klem,
Hanne

Anne Marit sa...

nydelige kort du har laget her.

god helg

anne marit

Kort og Søm sa...

Ja, et nydelig kort du har laget!Fine detaljer.
Hilsen Fredrikke :o)