tirsdag 19. januar 2010

Digitalstempel fra The greeting farm


Et blått gratulasjonskort med nok et digital stempel... Denne gangen fra The greeting farm!
Jeg har farget med promarker på Letraset ark... Aller helst ville jeg malt med distress ink refillers, men det er en av ulempene med digital stempler..... Ihvertfall når man ikke har laserskriver... Det går ikke å bruke vann.. da går strekene utover i fargen:-(



På kortet har jeg brukt:
Motiv: Digitalstempel fra The greeting farm
Tekst: Stempel fra Papirloftet
Papir: Blå og hvit bazzil canvas
Mønsterpapir: Maja design og magnolia
Pynt: Blomst fra papirloftet, roser fra unik hobby, tulipaner fra unik hobby, hyssing og blonde fra Panduro, charm fra kort og godt, Knapp fra kort og godt, og Martha stewart punch.


Detaljer....
På rosene har jeg lagt litt glitterlim fra Rhyer


Nærbilde på jenta....



Tusen takk for alle de hygglige kommentarene dere legger igjen!

5 kommentarer:

Kristin sa...

Synes du får til Promarkerne kjempe fint, jeg! :D
Nydelig kort!

CraftyC sa...

This is beautiful. Such a pretty card!
Clairexx

Cathrine sa...

Kjempe fint:)

Iren sa...

Så skjønnt kort og herlig motiv du har brukt :)

Ha en flott dag!

Klem

Kine Marie sa...

For en fin stil du har på kortene dine :) Skikkelig nydelige <3