torsdag 21. januar 2010

Esel kort


Her kommer nok et kort med motiv fra Wiff of Joy; en ny favoritt!!!!
Jeg har laget et eselkort og fargene går som vanlig i rosa!!!


Oppskrift:
Motiv: Wiff of Joy - Williow catching leafs
Tekst: Stempelglede
Papir: Rosa og beige bazzil canvas
Mønsterpapir: Magnolia og Maja design
Pynt: Kakeserviett fra kuttut.com og fra Unik hobby, roser fra storyteller, tulipaner og hvit blomst fra papirloftet, sommerfugl fra Karen marie Klipp, halvperler, små hjerte charms fra kuttut.com
Annet: Motivet er malt med distress ink refillers. Alle papirer er sydd på symaskin


Et lite nærbilde på Williow


Sommerfuglen har fått litt glitterlim og en perle på seg...


Disse små hjertene er så søte... Rosene har fått glitterlim på seg...


Et bilde av kortet når det er brettet sammen!

4 kommentarer:

Kari sa...

Å, for et fantastisk nydelig og forseggjort kort!

Klem, Kari

mettepip sa...

Enda at nydelig, delikat kort fra deg Gøril! Dette er du dyktig på.
Så mange lekre detaljer også. Likte godt hjertene dine.
Ha en flott helg!
klem fra
Mette

Jannhild sa...

Vakkert vakkert vakker og nydelig kort!! Liker de sarte fargene og den flotte pynten din!

Ønsker deg en flott helg!
Klemmer fra Jannhild

Marte sa...

Du er så GOD!! Takk for alle varmende ord, du gjør meg alltid så glad! :) Skal du på Ski-treffet? Jeg vil gjerne møte deg! :)

Jeg har vridd hodet mitt, og lurer på hva et eselkort er fornoe... Dette er utrolig fint, jeg elsker detaljene dine!

Ha en fin helg!!