mandag 11. januar 2010

Friends get better with time


Et kort jeg lagde i helgen med motiv malt for evigheter siden... Stempelet kjøpte jeg på messe i starten av november og kommer fra Ladybug....



På kortet har jeg brukt:
Motiv: Ladybug
Tekst: Wiff of joy
Papir: Bazzil rosa og lilla
Mønsterpapir: Magnolia og Maja design
Pynt: Blomster fra papirloftet og storyteller, blonde fra Panduro, chipbord nøkkel fra Bazzil, hyssing, charm, halvperler, Martha Stewart punch
Annet: Motivet er malt med distress ink. Chipboard nøkkelen har fått et lag med distress crackle paint i fargen milled lavender. Alle paneler er sydd på maskin.



God mandag!

4 kommentarer:

Tessa sa...

Nyydelig kort! ♥

Jannhild sa...

Vakkert, nyyydelig kort!!
Utrolig flott pyntet!! Alt stemmer!

Ha en flott mandagskveld :)
Klem

Gry-Beate sa...

Takk for hyggelig kommentar i bloggen min.Du lager så mange flotte kort, og farvelegginga er bare nydelig.Ha fortsatt en fin kveld;0)

Cathrine sa...

For et flott kort! Kjempe flott pyntet, og det er sååå tøft med søm!! Må bli litt flinkere til og dra frem symaskina selv tror jeg.. hehe=)