fredag 22. januar 2010

Gratulasjonskort


Nok et kort med motiv fra Wiff of joy. Hmmm... Hvor blir det av mine elskede Magnoliar?????:-)
Jeg har til og med variert litt med farger denne gangen:-)


Oppskrift:
Motiv: Wiff of joy
Tekst: Stempelglede
Andre stempler: Swirl og kantestempler fra stempelglede
Papir: Brun og hvit bazzil
Mønsterpapir: Maja design og inkido
Pynt: Roser fra Unik hobby og papirloftet, halvperler fra kort og godt, bånd fra papirloftet, charm fra panduro, tulipaner fra papirloftet, blondre fra Panduro og punch fra Martha Stewart, retro punch(blomst).....
Annet: Motivet er malt på 300 g akvarellpapir fra Canson med distress ink refillers...
Alle mønsterpapir er sydd på maskin



Litt detaljer....


Tusen takk for at du besøker bloggen min og takk til deg som legger igen spor etter deg!

8 kommentarer:

Marte sa...

Superfint kort, i ekte Gørilstil! Jeg liker fargene, beige er så lekkert!
God helg! :)

Hanne sa...

Lekkert, lekkert, Gøril! Flotte farger, tror jeg må lære litt av deg når det gjelder å holde fargevalget litt rolig ;)

- og lykke til med "søknaden" din hos WoJ! Nyyydelig kort, det også!

God helg og god klem :)

CraftyC sa...

Wow, your card is stunning!
Clairex

Marte sa...

Jaa, jeg har tenkt meg dit. Var veldig frem og tilbake, men nå har somlefrøkna endelig bestemt seg :) Gleder meg veldig!

Kan du lære meg å brette et eselkort? :D

Marte sa...

Takk!!! :)

Nei, aldri vært på så store treff før, så det blir spennende...!

Hannemor sa...

Rett og slett vakkert! ♥ Nydelige, samstemte farger og flott komposisjon på kortet!

:)

Cathrine sa...

Nyyydelig, Gøril! Ønsker deg og dine en god helg:) Klem fra Cathrine=)

mettepip sa...

Så nydelig Gøril! Utrolig vakkert - rett og slett! Nydelige farger og komposisjon. Flott pyntet.
Ha en flott helg!