torsdag 28. januar 2010

Hänglar


Et grønt hänglar kort fra meg!
Syntes denne er så søt, og jeg var heldig og fikk kjøpe den billig av Camilla!

Oppskrift:
Motiv: Hänglar
Tekst og andre stempler: Papirloftet og Autumn Leafs
Papir: Mørk grønn og hvit bazzil
Mønsterpapir: Panduro og Maja Design
Pynt: Blomster fra Papirloftet, roser fra Unik hobby, charms, blonder fra Panduro, og Martha Stewart punch
Annet: Motivet er malt med distress ink refillers.... På vingene har jeg brukt glitterlim



Som alle mine kort er også dette "Made with love"


Et lite nøkkelknippe!



Rammene på bildene er fra Xtina.

8 kommentarer:

Randi Th. sa...

Nydelig kort! Så flott malt og pyntet!
Ha en fin kveld!
-klem-

Tessa sa...

nydlig kort!!

mettepip sa...

Så nydelig i vakre avstemte farger! Den Hänglaren er jo så søt!
Har en liten overraskelse til deg i bloggen min;)
klem fra
Mette

Cathrine sa...

Wow, absolutt nydelig Gøril!

Aud sa...

Så utrolig nydelig!♥♥♥

Klem,
Aud

gea sa...

your blog looks amazing !! thanks for sharing

Britt-Inger sa...

Gudomligt vackert med så mycke fina detaljer.. :)
Ha en skön helg.
Kram, Britt-Inger

Lisbet sa...

Så underbara alster du gör. Vilka färger och former. Så flott