lørdag 30. januar 2010

Herlige Tilda fra Magnolia


Herlige helgen er her og den skal nyyytes til det fulle!
Jeg starter lørdagen med å vise et kort jeg har holdt på med et par dager nå!

Papirerene jeg har brukt er: Bazzil fersken og hvit, mønsterpapir fra prima, Graphic 45 og panduro(Tone Finnanger)


Denne herlige Tilda er ny og jeg bedårer henne!
Hun er stemplet med Archival Ink - Coffe på 300 g akvarellpapir fra Canson. Jeg har malt henne med distress ink refillers der jeg har brukt tattered rose som hovedfarge!


Jeg har brukt Nestabillities dies fra Spellbinder til å punche henne ut!

Gardeniane var opprinnelige hvite men jeg har farget de med egenmikset glimmermist for å få fargen jeg ønsket. Her har jeg blandet vann, tattered rose farge og perfect pearls i en liten sprayflaske og sprayet på blomstene!


Mine herlige små hjertecharms måtte også med på dette kortet


Teksten kommer fra Wiff of Joy

11 kommentarer:

Camilla sa...

Ååååå for et fantastisk vakkert kort!! Du er så flink til å pynte kortene dine! Elsker stilen din:))) Og denne Tildaen er en av mine favoritter!
Ha en flott dag!
Klemmer fra Camilla.

Tessa sa...

Kjempe lekkert!!!

Tessa sa...

Sorry jeg glemste svare på d med signaturen i blogen min
se i dette innlegget her http://mscrapping.blogspot.com/2010/01/want-to-use-cute-font-for-your-blogger.html

Hildegunn sa...

Virkelig lekkert kort!
Herlige farger og flott pyntet!

Ha en flott kveld!
Klem

Trine Pedersen sa...

Vanvittig stilig kort. Nydelige farger og superfint pyntet. Alltid spennende å besøke bloggen din. :)

Ha en fin lørdagskveld!

Hilsen Trine :)

Jorunn sa...

Åååå så utrulig vakkert kort!!!
Nyyydelige farger og herlige detaljer!!
Tilda var fargelagt såå vakkert også!!
Herlig kort rett og slett!!! ♥♥♥♥

Klem,
Jorunn

Guro sa...

Virkelig vakkert, og takk for den detalje rike forklaringen om hvordan kortet ble til.
Herlige farger, pynt, papirer, ja alt; perfekt!
Takker for titten og inspirasjon.

Klem, Guro

kaylou sa...

Hi
wow this is really beautiful and the flowr detail is fantastic.
hugs Kaylou xxoxo

CraftyC sa...

Your card is gorgeous. Love the layout and beautiful colours
Clairex

Guro sa...

For et fantastisk fint kort du har laget :D
Finner alltid noe flott og inspirerende i bloggen din!

Hvordan har du fått den fine rammen rundt bildene dine? har du brukt photoshop?

Hilsen Guro

Guro sa...

Takk for hyggelig og rask kommentar i bloggen min!
Da skal photoshop testes ut snart :D