lørdag 9. januar 2010

Min topp 10 liste


Som så mange andre har også jeg tatt et tilbakeblikk på året som har gått og plukket ut noen av mine absolutte favoritter av kortene mine. Kortene jeg har valgt går i nesten kun to farger: blått eller rosa... Med på listen har jeg et rødt julekort...
Det første kortet her laget jeg til en god vennine på hennes bursdag... Liker godt fargene og vintagebildet på dette eske - kortet er et av mine absolutte favoritter!


Dette andre kortet kommer ikke helt frem på grunn av lyset, men jeg er veldig fornøyd med det... Etter at jeg oppdaget stempler fra Stempelglede var jeg solgt!


Dette julekortet i blått ble jeg godt fornøyd med... Syntes denne magnoliaen er utrolig nydelig!


Nok et kort med stempelglede og dette er nok et av mine favorittstempler!


Blått og blått...... Papirene fra Inkido og papirdesign var en favoritt denne julen!


Litt mer sterke farger enn jeg vanligvis bruker... Syntes løven er veldig anvendlig og utrolig søt!


Barneutsagnene fra Inkidinkado kjøpte jeg på messe i høst... De er herlige! På dette kortet lagde jeg også mine første egenlagde blomster!


Enkelt med vakker tekst!



Og til slutt: To vintage!

1 kommentar:

Kristin sa...

Absolutt 10 kjempe flotte kort! :D
Skjønner ikke hvordan du klarte å bare velge 10... ;)