tirsdag 12. januar 2010

Miss Anya.... again...


Nok et kort med denne herlige Anya jenta fra The greeting farm!
Hun er farget med distress ink refillers og jeg må innrømme at jeg øver på å male henne. Jeg erfarer at ulike stempelmerker krever ulike teknikker.. Jeg som er mest vant til å male magnoliaene mine syntes det er en liten utfordring så håret på denne jenta ble ikke helt som jeg har tenkt!


Papierene kommer fra MME- Penny Lane, og magnolia...
Blomstene er fra papirloftet, unik hobby og storyteller....
Tekststempelet er fra Inkadinkado(?)


Miss Anya i spotlight:-)


Litt detaljer!



Made with love

3 kommentarer:

Cathrine sa...

Nydelig, Gøril! Ønsker deg en fin dag:) Klem fra Cathrine=)

Gry-Beate sa...

Dette er et nydelig kort.Du har dekorert det så fint, det stempelet er bare så søtt;0)

Julie sa...

Very pretty