mandag 25. januar 2010

Ny baby

(Trykk på bildene for å få større bilde)

Dette kortet lagde jeg i går og jeg fant inspirasjonen i bildet jeg har brukt. Bilde er funnet på nett...
Mange babyer blir født på våren og nok en vennine skal ha om ikke lenge... Derfor ble det et babykort!


Her har jeg gått litt "bananas" med pynten og jeg storkoste meg når jeg lagde det!


Denne bamsen var som skapt for kortet syntes jeg!


Oppskrift:
Motiv: Bilde fra nett
Tekst: Stempelglede
Papir: Grå og hvit bazzil
Mønsterpapir: Inkido og papirdesign
Pynt: charm, perler, blomster, blonder, halvperler, glitterlim, Martha Stewart punch...
Annet: Alle papirer er sydd på maskin


Litt nærbilder.....



Detaljer


Ønsker alle en riktig god mandag!!!!

7 kommentarer:

Kari sa...

Så nydelig kort! Skikkelig herlige farger sammen og den bamsen var jo bare verdens nydeligste da!

Heldige venninnen din som skal få dette! Ha en super uke. :D

Lena Katrine sa...

Utrolig vakkert Gøril!!
Så nydelige papirer og farger, søtt motiv, og rålekkert dekorert!!!
Flinka :)

Ha en flott dag! Go'klem ;)

Cathrine sa...

Utrolig nydelig kort! Pynten er kjempe flott, og bildet er jo kjempe søtt :) Passer perfekt til en nyfødt liten baby:)

Maya sa...

Åhhh det var vakkert, Gøril!!
Så masse lekker pynt og nyydelig laget!
Klem fra Maya:)

Marte sa...

Hei vennen :) Takk for koselig kommentar! Sorry at jeg ikke har svart på mailen din - skal gjøre det etterpå!
Papirene er bare så nydelige, jeg fikk skikkelig ånden over meg da jeg kjøpte dem! :)

Babykortet ditt er helt nydelig - kunne du sendt meg bildet? Det var så fint, og jeg har fått så sansen for sko på kort ;)

Gode tanker og klem fra meg

Victoria's blogg sa...

Du altså! Hvor får du inspirasjonen og energien til å lage så mange kort? Nok et nyydelig kort fra deg Gøril:)

PS: hvor printer du ut de fine motivene fra?

Klem fra meg:)

Turid sa...

Gosh! Dette kortet var alldeles lekkert! Så mange herlige detaljer på et kort! Du er jammen flink som får til det.

Takk for at du deler og inspirerer!

Ha en fin kveld!

Hilsen Turid