tirsdag 26. januar 2010

Nytt wiff of joy kort


Nok et Wiff of Joy kort.. Det er offisielt: Jeg er HEKTA!!!!
Denne jenta er så nydelig og så annvendlig... Hun passer til så mange anledninger...


Jeg kjøpte litt andre farger på sytråden på lørdag; blå og rosa.. Tenkte det skulle bli gøy med litt andre farger på sømmene på kortet... Hmmmm... Her valgte jeg blå trå... Tror jeg blir mest fornøyd med hvit:-)


Det herlige motivet er malt med distress ink...


Blomster fra prima, og papirloftet. Brad med bling fra kort og godt. Hjertecharmen kommer også fra kort og godt.


Et lite nøkkelknippe på perlesnor....


Metallhjørnet er fra Kort og godt


På vingene har jeg hatt glitterlim.....

4 kommentarer:

Bev sa...

Such a gorgeous card!! I love your choice of beautiful papers and wonderful details. Thanks for joining us this week x

Mona sa...

Nok et fantastisk flott kort...!
Hærlige farger og flotte detaljer.
Du er såååå flink!!

Klem fra Mona :-)

Cathrine sa...

Nok en gang et nydelig kort fra deg snupp!! Motivet er superherlig, og du har gjort det tusen ganger finere med den flotte fargeleggingen min! *misunnelig*<3:) Og fargene på kortet er så gjennomført fine!

Klemmer fra Cathrine =) <3

CraftyC sa...

Your card is so pretty, lovely colours
Clairex