lørdag 2. januar 2010

Tilbake fra fjellet!


Da var vi hjemme fra noen dager på hytta...
Det har blitt brukt tid både ute og inne, og det har i grunn vært deiglig.


På turen hadde jeg med meg noen av stemplene mine og distress refillene.... Her skulle det males. Skuffelsen var utrolig stor da jeg oppdaget at jeg hadde glemt penselen min hjemme! Riktig nok hadde jeg med to andre pensler som allerede lå i boksen, men favorittpenselen manglet! Jeg var litt utrivlig en periode etter at jeg fant dette ut, men det ordnet seg til slutt!


Ute på skitur!


Andreas og jeg



En tur i slalombakken for å ake


Jeg og Musty!



Håper alle hadde en flott nyttårsfeiring!

1 kommentar:

Kirsten Aune sa...

Hei Gøril, og riktig godt nytt år til deg! Ser ut som du har hatt en utrolig koselig nyttårsfeiring, selv om favorittpenslene lå igjen hjemme.... ;)

Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min. Det varmet veldig!

Jeg gleder meg veldig til å følge med deg i året som kommer. Du lager fantastisk nyyydelige kunstverk!

Ha en riktig god fortsettelse på det nye året.

Klemmer fra Kirsten