torsdag 14. januar 2010

Wiff of joy


Dette kortet ble laget i går kveld... Min første hobbykveld denne uken!
Blir mer og mer glad i Wiff of joy stemplene... Vakre og morsomme å male!


På kortet har jeg brukt:
Motiv: Wiff of joy
Papir: Rosa og blå bazzil
Mønsterpapir: Maja design, inkido og creative imaginations
Pynt: Stor tag, hyssing, blomst fra papirloftet, roser fra kort og godt, rosa blonder fra Panduro, perlebånd fra panduro, metallhjørne fra kort og godt, metallhjerte, og Glimmermist - pearl
Annet: Alle paneler er sydd på maskin, motivet er malt med distress ink refillers, tagen er svampet med weathered wood og vintage photo, blomstene er sprayet med glimmermist.




Må si jeg gleder meg til lysere tider... Mer energi kommer og ikke minst skal det bli lettere å få tatt bedre bilder av kortene. Det finnes jo ikke lys å ta av, noe som gjør at kortene ikke kommer frem i sitt rette element!



Detaljer

5 kommentarer:

mettepip sa...

Åh, dette var utrolig lekkert Gøril! Så lekre farger da! Nesten ordløs her jeg;)
klem fra
Mette

Inger Marie sa...

Sukk dette var lekkert Gøril.
Lekre papirer og detaljer.
God klem fra Inger Marie

Hanne sa...

Nydelig kort i fine farger! Lekkert!!!!

Jannhild sa...

Absolutt nyyyydelig!! Lekkert til 1000!!
Nydelige lyse farger og papirer, flott malt motiv og flotte detaljer!!

Klem fra jannhild

Cathrine sa...

Åååååååh så fint, Gøril! Nydelig fargelagt, og så flotte, friske farger du har valgt til kortet!:)

Ønsker deg en flott helg!

Klemmer fra Cathrine:)