fredag 19. februar 2010

2 DT Papir i hjertet


Her er to DT kort jeg har laget for Papir i hjertet.
Det første kortet er laget til Hjertelagets februar utfordring.
Vi skulle scrappe en LO om kjærlighet. En sterkere følelse av kjærlighet. Som at hjertet vårt kjentes ut som det nesten skulle sprenges. Jeg scrapper jo ikke så mitt bidrag ble et kort med teksten I love you.....
For materialbeskrivelse, se her



Dette kortet laget jeg med min aller første DT pakke fra Papir i Hjertet! Så utrolig mye lekkert som ble sendt min vei!
Papirene er fra Prima, det samme er de rosa blomstene.... Papir i Hjertet har masse flotte Prima nyheter i nettbutikken!
For mer materialbeskrivelse se her


Sommerfuglene er embosset med pulver fra Ranger



Ønsker alle en riktig god helg!

5 kommentarer:

Hege sa...

Nydelige kort! Utrolig mye fint å se på bloggen din. På min ligger det en Award til deg!

Venke sa...

Jeg kom i på din blogg via en annen, og ser at her var så utrolig mye fint at jeg ønsker å legge meg til som følger her. Jeg holder på å lage et kort med sommerfugler og samme stempel som du har brukt her. Skal sende det inn i morgen til konkurransen til Sketchy colors.
Takk for titten, her kommer jeg nok til å finne mye inspirasjon. Du er velkommen til å kikke innom bloggen min. Det er ikke mer enn ett par uker siden jeg opprettet den, men håper jo å få lagt inn litt etterhvert.

Venke sa...

Et lite spørsmål fra meg: lurer på hvilke program du bruker når du redigerer bilder? kjempefine rammer du får til :)

Inger Marie sa...

Nydelige kort Gøril :)
Likte spesielt godt hjertekortet ditt.
Ha en fin helg!
Klem

Kort og Søm sa...

Så fine kort du har laget!!
Klem Fredrikke :o)