mandag 22. februar 2010

Awards


Den siste tiden har det kommet noen awards til meg og jeg har ikke vært god på å hente de fra mottaker. Denne gangen har jeg vært flink å hentet et par:-)
Denne første har jeg vært så heldig å få av Mette. Tusen takk.. Det betyr mye å en så herlig award!
Jeg vil gjerne gi den tilbake til Mette... Bloggen hennes gir masse inspirasjon og ikke minst er hun utrolig god på å legge igjen kommentarer, noe som inspirerer til å fortsette med denne hobbyen!
Andre jeg gjerne vil gi den til er:

Marte

Camilla

Kathrine

Jannhild

Bente

og

Lena Kathrine



Denne herlige awarden fikk jeg av
Hege
Tusen takk... Jeg setter utrolig pris på denne!


Jeg velger å gi den tilbake til Hege, og vil samtidig gi den til Marte
Jeg setter utrolig pris på å ha blitt ihvertfall litt kjent med deg og gleder meg til vi skal møtes!


7 kommentarer:

Cathrine sa...

Hei snuppa=) Tusen takk for søt award!:) Er ikke noe flink til og gi awarder, du får tilbake en vakker da :))) hihi:) Håper du har hatt en fin dag, Gøril:)

Klemmer fra Cathrine ~<3~

Marte sa...

Å, søte deg! Dette var veldig hyggelig! :) Du er utrolig inspirerende og søt - og jeg gleder meg veldig veldig til å møte deg også!! Fått plass på Ski-treffet?

Gode klemmer fra meg!

Ingrid sa...

Congratulation with your awards! You've earned it. Thanks for your inspiration.
Hugs Ingrid

nordsalten-hobbyklubb sa...

Ting er i ferd med og skje.
På fredag vil designteamet bli presantert, og 1. Mars vil vi kjøre i gang med vår 2. utfordring, så her er det bare og følge med. =)

Bente sa...

Tusen takk for hyggelig award - setter jeg stor pris på!!
Klem, Bente

Cathrine sa...

Hei bare innom for og ønske deg en fin og kreativ helg♥ Kos deg masse!

Klem fra Cathrine ♥

Lena Katrine sa...

Tusen takk for kjempekoselig award :) Jeg er forferdelig dårlig på gi awardene videre, men jeg verdsetter hver og en like høyt :)
Go'klem