lørdag 27. februar 2010

♥Melkehjerter♥

( Klikk på bildene for større bilde)

Etter å ha vært innom mange blogger har jeg sett alle disse flotte pyntede melkehjerte eskene. Jeg har nå prøvd meg på en selv!
Jeg startet med å male hele esken med gesso, ca 3 lag måtte til.... Nå lyver jeg litt... for det aller første jeg gjorde var å spise opp alle melkehjertene:-) Det har jeg ikke sett at så mange andre har gjort... Levert en melkehjerte eske uten innhold... men slapp av, esken skal ikke leveres tom, den skal bare ha et annet innhold!
Etter å ha spist opp melkehjertene og malt den med gesso begynte jeg pyntingen!


Jeg har valgt mønsterark fra Scrappers choice, designet av Vibeke Spigseth.. Elsker akuratt dette mønsterarket. Herlig farge!
Jeg har brukt knapp og hyssing på lukkemekanismen...


Motivet har jeg funnet på nett og jeg syntes det er så utrolig vakkert!
Teksten "Min venn" kommer fra Stempelglede... Sukk... Stempelglede= et av mine favoritt stempelmerker!
I teksten har jeg festet en liten hjertecharm!


En liten blomsteroppsats... Her har jeg brukt blomst fra papirloftet, metallpynt fra Kort og godt, rose fra storyteller....


Nærbilde på teksten


Jeg har valgt å feste et kort på toppen av esken... Da kan jeg skrive noen ord til mottaker inni...


Innsiden av kortet


På innsiden av esken har jeg igjen brukt tekst fra stempelglede.... Stemplet på 300g akvarellpapir, og kuttet ut med spellbinder dies...


Oppi esken skal det ligge en liten gave, kanskje et smykke som jeg har vist her..

11 kommentarer:

Maria Therese sa...

Kjempefin Gøril!

Marte sa...

Så UTROLIG lekkert, min søte venn! Lo litt da jeg leste du hadde spist opp hjertene, men kjedet er jo skikkelig fint, heldig mottaker må jeg bare si! :)

Bildet er også utrolig fint, vil du legge link eller sende på mail? Tenker du og jeg bare må dele vintage-mappene våre snart ;)

Ha en koselig lørdag, snuppa!
Godklem fra Marte

Karin Seiness Lilleseth sa...

Dette var bare helt utrolig flott Gøril laget og pyntet! Vintage motivet er bare nydelig (",)
God helg!
Hilsen fra Karin

Wenche sa...

SÅ lekker eske du har pyntet. Nydelig gjennomført.

Ha en fortsatt fin helg.

Klem Wenche :0)

Aina sa...

Åh, så nydelig! Og kjedet ser kjempeflott ut :)

Lene Aase sa...

Så utrolig vakker eske du har laget og nydelig motiv du har brukt, liker stilen din veldig godt:)

Klem fra Lene:)

Gry-Beate sa...

Denne var kjempe nydelig!!!

Kort og Søm sa...

Så fin esken ble, lurt å spise sjokoladen..*smiler*..

Hildegunn sa...

Nydelig! Herlig pyntet og flotte stempler du har brukt! En flott idè å bruke en slik eske som eske til noe annet!

Ønsker deg en flott kveld!
Klem

Cathrine sa...

Lekkert, Gøril! hadde garantert spist opp hjertene selv:P kniiis!
Klem <3

Lena Katrine sa...

Som alltid, er det en stor fornøyelse å kikke innom bloggen din! For en nyyydelig eske!!! Så lekre papirer, flott motiv, og nydelige detaljer!
Ha en flott dag! Go'klem