onsdag 10. februar 2010

*Minialbum*


I bryllupet mitt har jeg lyst til å ha ulike minialbum liggende rundt så folk kan titte på noen av våre minner fra livet vårt sammen så langt...
I går lagde jeg det første albumet som jeg har valgt å kalle "Some of our kisses & hugs".
Jeg har brukt 300 g akvarellpapir som jeg har kuttet til med spellbinder dies....... Skal få tak i noen tykkere ark fra Biltema til noen av de andre albumene...
Foreløpig har jeg bare satt sammen albumet med en ståltrå, men skal få kjøpt ringer som jeg kan feste de sammen med....

Jeg har valgt enkel pynt og minst mulig farger slik at bildene skal få vist seg.


Produkter jeg har brukt:
Bilder: Personlige
Papir: Akvarellpapir 300g, mønsterpapir fra Scrappers choiche designet av Vibeke Spigset
Pynt: Gamle boksider, blonder, tags(hvite), klistremerkebokstaver fra Making memories, tråd, perler, charms, roser, kakeserviett, knapper og scrappers floss....
Jeg har også brukt en bit bølgepapp som jeg har malt et tynt lag med gesso.


Den første siden tar utgangspunkt i dette bildet... jeg og Andreas i 2007(tror jeg) på hytta i Grebbestad... Kjærlighet:-)
Her har jeg kuttet ut en liten ramme med spellbinder dies i tykk kartong(den samme kartongen jeg må få kjøpt til resten av albumene!)


Ett kyss......
Dette er fra 2008 på ferie i Egypt... Her står vi å ser ned mot pyramidene i Kairo!


Love


Ett kyss på kinnet nyttårsaften 2005....
"Jeg smiler alltid når vi er sammen"........ Nesten ihvertfall:-)


Mye latter og morro...
Dette er på TGF i London


Til slutt i albumet.. KJÆRLIGHET

Jeg har begynt på neste album allerede, og dette har tema Reise.... Her blir det ulike minner fra mange av våre turer til det store utland!
Noen som har forslag på tema til andre album?????


7 kommentarer:

Linda sa...

Du er så utrolig dyktig Gøril! Nydelige album :) Har de tykk kartong på biltema??

Cathrine sa...

Utrolg fint, kreativt og romantisk!! Så smart å lage små album til bryllupet!

Ha en fin kveld!

Klem fra Cathrine <3

Kristin sa...

For en knallgod ide dette her, likte dette kjempegodt! Og så kreativt laget! Gleder meg til å se de andre alumene også.

Forslag til andre temaer:
-Hverdag/hverdagsliv
-Hobby/interesser
-Bursdag/feiringer

Marte sa...

Super romantisk - en kjempegod ide å lage minialbum! Har ikke kommet så mye lengre på det store vårt enda, får se om jeg får det ferdig i det hele tatt..

Ideer til album kan være:
*barndom
*hverdagsromantikk
*gode venner
*våre sanger
*grimaser
*svart/hvitt

Noen du kan bruke? :)

mettepip sa...

For en flott idè Gøril! Nydelig album du har laget. Gleder meg til fortsettelsen! Mange gode idèer til temaer over her synes jeg, og kommer ikke på noen andre i farten.
klem fra
Mette

Gry-Beate sa...

>Himmel så nydelig en album;0)

Kirsten Aune sa...

Så utrolig koselig og romantisk, Gøril!! En kjempegod idé!! Albumet er nyyydelig!

Ha en koselig kveld!
Klem fra Kirsten