mandag 1. februar 2010

Nok en bursdagseske


I helgen var jeg i eskemodus. Jeg laget 3 stykker, to av de er ferdig dekorert. Den siste er tiltenkt mamma i anledning morsdagen!


På denne esken har jeg brukt:
Motiv: Fra nett
Tekst: Stempelglede
Papir: 300g akvarellpapir fra biltema(selve esken er laget av dette)
Mønaterpapir: Tone Finnanger
Pynt: Bånd fra kort og godt, sommerfugl fra Karen Marie klipp, roser fra Storyteller, knapp fra kort og godt, metallhjørner fra kort og godt, hyssing, blonde og charms.



Disse rosene er noen av mine favoritter og er med på stort sett alle prosjekter jeg lager!


Nydelig tekst fra stempelglede


..... og mitt favoritt vintage bilde!

Tusen takk for alle kommentarer dere legger igjen!

16 kommentarer:

Yvonne sa...

Åh, denne var flott! Elsker fargen og arkene, og alle detaljene. Råflott!
Yvonne :)

Salte sa...

Nydelig eske Gøril!!

Gry-Beate sa...

Nydelig eske, med flotte detaljer
;0)

Cathrine sa...

Wow... Hva skal jeg si... Nydelig (som jeg bruker veldig ofte når jeg er innom bloggen din, - Men, hallo, alt du lager er jo virkelig nydelig, så!!:)

Du er så utrolig flink, og kreativ!! Elsker fargene og stilen din ikke minst!

Klemmer fra Cathrine <3

Siv Anita ´s scrappebenk sa...

Kjempe flott , nydelige farger å pynt:) Å for noen flotte kort du lager, digg:):)

Marte sa...

Kjempe søt, og skikkelig DEG! :) Bildet, fargene, pynten... Flinka!

Klem fra meg

Jannhild sa...

WOWWOWWOW!!! Aldeles nyyyyyydelig og lekker!!
Utrolig flott pyntet, og nydelige farger!!! :))

Klem fra Jannhild

Maria sa...

Kjempeflott eske, men også nydelige kort i bloggen din!

Kommer nok igjen hit jeg Gøril:-)

Beatemor sa...

Nydelig eske! Og gratulerer som medlem av Hjertelaget!

aase sa...

Utrolig vaker eske!! Nydelige detaljer!! Gratulerer også med plass på hjertelaget!!!

Chris sa...

Hi Goril! Thank you for the lovely comment you left the other day, I really appreciated it. WOW, you have a wonderful blog and all your creations are so beautiful. I love your vintage style box, everything is pretty and perfectly designed. Chris :)

cats whiskers sa...

Wow this is just stunning
Hugs Jacqui x

Inger Marie sa...

Lekker eske i lekre farger.
Ha en fin dag!
God klem

Oxana sa...

Kjempenydelig eske!!!

mettepip sa...

Så utrolig nydelig eske Gøril. Utrolig lekre de Tilda-arkene, og så matchet de jo perfekt bloggbakgrunnen din her;)
Nydelig bilde du har brukt og flott pynt. Heldige er de som får dine esker!
klem fra
Mette

Guro sa...

Nydelig eske du har laget. Legger meg til som følger etter en liten titterunde her, så jeg finner tilbake hit en annen gang.
Takker for titten og for inspirasjon :-)
Klem Guro