onsdag 3. februar 2010

Sommerfugler....


...og lyse pasteller gir vårfølelse!
Været gir ikke den samme følelsen.. Det snør og snør.. Men uansett så fortsetter jeg med vårfager på kortene mine!


Oppskrift:
Motiv: Tilda fra Magnolia
Tekst: Stempelglede
Papir: Rosa og beige bazzil
Mønsterpapir: JB creative team
Pynt: Prima blomster, roseknopper, roser, kirsebærblomster, charms, sommerfugl fra Karen Marie Klipp, glitterlim, kakeserviett, Matha Stewart punch, og spellbinder dies
Annet: Motivet er malt med distress ink



Denne jenta er så utrolig nydelig!
Hun er fra Julekolleksjonen 2009 til Magnolia, men jeg syntes hun passer til flere anledninger enn jul!


Tusen takk for alle de hygglige kommentarene!
De varmer og inspirerer!

9 kommentarer:

Renate Aasen sa...

For et fantastisk nydelig kort!:)
Likte veldig godt stempeltrykket:)

Turid sa...

For et herlig vårkort! Får virkelig følelsen av vår når en ser på det (selv om det er -8 grader her :)
Takk for at du deler og inspirerer!

Hilsen Turid :)

Aina sa...

Så nyyyydelig! ja, denne vesle jenta kan vel passe til det meste, hun er jo så søt. Herlige farger og detaljer :)

Yvonne sa...

Fy søren, dette var et utrolig nydelig kort! Megaflott!
Yvonne :)

Cathrine sa...

Åååh så fint ♥
Helt enig, denne Magnolia'en kan brukes til myyye mer enn julekort ja =) Hihi=)

Og ja, er virkelig i kort modus for tiden gitt.. Går litt i perioder der jeg går litt lei LO'er, så da må jeg finne på noe annet, mao: kort og stempling:P

Håper du har hatt en fin fin dag=)
Go'klem fra Cathrine ♥♥♥

Gry-Beate sa...

Utrolig nydelig kort;0)

Jannhild sa...

Aldeles nyyyydelig, Gøril!!
Lekkert i farger, motiv og pynt!! Me like :))

Kanksje jeg skal lage et bursdagskort med henne også. Passer jo til mer enn jul, den jenta der :)

Ha en fin torsdag i morgen!

Victoria's blogg sa...

Naturtalent!!!! Trenger jeg å si mer;)

Klem fra Victoria

Marte sa...

Så utrolig søtt! Jeg var å dro med meg samme papiret forrige uke, men det var vel ingen bombe :P

Den jenta siklet jeg etter, men ble aldri til at jeg kjøpte noen av julestemplene i fjor.. Tror allikevel jeg må gå til innkjøp av både denne og hun som åpner pakker. Som du sier - passer til flere anledninger!